piątek, 17 czerwca 2016

Pokoik gwiazdorzy!

   Z przyjemnością pochwalę się, że zaprojektowany przeze mnie dziecięcy pokoik stał się scenografią do reklamy! 
    Wczoraj gościła u mnie ekipa filmowa (nie wiem jakim cudem w tym małym pokoju zmieściło się tyle ludzi i sprzętu:)) z agencji reklamowej Apella. Jak to wszystko wyglądało możecie zobaczyć poniżej. Na efekty w postaci gotowego spotu musimy jeszcze trochę poczekać, ale już teraz bardzo cieszy mnie fakt, że komuś spodobała się moja praca i okazało się, że naprawdę warto pisać bloga :)))








29 komentarzy:

  1. Super pokoj ! A co to bedzie za reklamma ? Czy nie mozeszpowiedziec;)?

    OdpowiedzUsuń
  2. To dopiero sukces :) Takie sytuacje powodują, że nasza motywacja wzrasta o 100% i dzięki temu pracujemy z podwójnym zapałem. Miło czuć się docenionym, zwłaszcza przez osoby obce, które patrzą na efekty naszej pracy obiektywnym okiem. Poza tym, udział w reklamie to duża rzecz : ) Dobrze wiedzieć, że spece od marketingu wykorzystują do spotów realne wnętrza, a nie tylko scenografie. Zapamiętam pokoik i będę wypatrywać go w TV, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. O pięknie gratulacje! Świetnie, że Twoja praca została zauważona . Powodzenia w następnych medialnych sesjach!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje! To dopiero musiało być przeżycie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten pokoik dziecięcy naprawdę robi wrażenie!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny blog o wnętrzach! Gratuluję wybrania pokoiku do reklamy :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję! Taka reklama to ogromny sukces i wyróżnienie. Dodatkowo, utwierdza to w przekonaniu, że nie nie piszesz bloga na darmo.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie być na planie filmowym. Bardzo duży sukces, my zawsze chcieliśmy być na planie ale jak do tej pory się to nam nie udało.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo uroczy pokoik. Mi się podoba, wygląda bardzo ciekawie i w porównaniu do normalnych pokoi ma styl ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa aranżacja. Ale wydaje mi się że mega nie praktyczna. W końcu to pokój dziecięcy

    OdpowiedzUsuń
  11. Super ! Bardzo fajnie, że właśnie udało się własnie uzyskać takie dodatkowe dochody z wzięcia udziału w spocie reklamowym. Super.

    OdpowiedzUsuń
  12. Spot już dostępny widziałam fajnie wyszło szkoda że tak krótko ale i tak jest prestiż że twoje wnętrze pokoju jest w reklamie. Super sprawa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. warto czytać takie blogi świat od razu staję sie piekniejszy !

    OdpowiedzUsuń
  14. Wygląda niesamowicie! Przecież dzisiaj jesteście w stanie uzyskać bardzo ciekawe sposoby na to, by odpowiednio zaaranżować mały pokoik. Myślę, że to może się świetnie sprawdzić w Waszym przypadku.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo podoba Mi się twój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Brawa dla autora tego tekstu !

    OdpowiedzUsuń
  17. fajnie tu u Ciebie! blog warty polecenia :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawy i interesujący wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  19. takie blogi to ja lubie! fajnie poczytać ciekawe wpisy

    OdpowiedzUsuń
  20. Udało się Ci się wszystko naprawdę dobrze opisać

    OdpowiedzUsuń
  21. Pokój niewielki, ale bardzo ciekawie urządzony. Też robię wiele zdjęć mojemu dziecku, ale takiej ekipy u mnie nie było ;) Będziesz miała solidną pamiątkę na przyszłość

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny wpis! A pokoik ślicznie urządzony.

    OdpowiedzUsuń
  23. Fascynujący blog, pisz proszę częściej :)

    OdpowiedzUsuń