piątek, 17 czerwca 2016

Pokoik gwiazdorzy!

   Z przyjemnością pochwalę się, że zaprojektowany przeze mnie dziecięcy pokoik stał się scenografią do reklamy! 
    Wczoraj gościła u mnie ekipa filmowa (nie wiem jakim cudem w tym małym pokoju zmieściło się tyle ludzi i sprzętu:)) z agencji reklamowej Apella. Jak to wszystko wyglądało możecie zobaczyć poniżej. Na efekty w postaci gotowego spotu musimy jeszcze trochę poczekać, ale już teraz bardzo cieszy mnie fakt, że komuś spodobała się moja praca i okazało się, że naprawdę warto pisać bloga :)))








11 komentarzy:

  1. Super pokoj ! A co to bedzie za reklamma ? Czy nie mozeszpowiedziec;)?

    OdpowiedzUsuń
  2. To dopiero sukces :) Takie sytuacje powodują, że nasza motywacja wzrasta o 100% i dzięki temu pracujemy z podwójnym zapałem. Miło czuć się docenionym, zwłaszcza przez osoby obce, które patrzą na efekty naszej pracy obiektywnym okiem. Poza tym, udział w reklamie to duża rzecz : ) Dobrze wiedzieć, że spece od marketingu wykorzystują do spotów realne wnętrza, a nie tylko scenografie. Zapamiętam pokoik i będę wypatrywać go w TV, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. O pięknie gratulacje! Świetnie, że Twoja praca została zauważona . Powodzenia w następnych medialnych sesjach!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje! To dopiero musiało być przeżycie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten pokoik dziecięcy naprawdę robi wrażenie!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Twój blog jest wyjątkowo ciekawy, chciałabym, aby znalazł się na liście najlepszych blogów o wystroju wnętrz! Zapraszam na stronę http://dekordia.pl/najlepsze_blogi/, gdzie można pobierać odznakę Blogu na medal :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny blog o wnętrzach! Gratuluję wybrania pokoiku do reklamy :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję! Taka reklama to ogromny sukces i wyróżnienie. Dodatkowo, utwierdza to w przekonaniu, że nie nie piszesz bloga na darmo.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie być na planie filmowym. Bardzo duży sukces, my zawsze chcieliśmy być na planie ale jak do tej pory się to nam nie udało.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo uroczy pokoik. Mi się podoba, wygląda bardzo ciekawie i w porównaniu do normalnych pokoi ma styl ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawa aranżacja. Ale wydaje mi się że mega nie praktyczna. W końcu to pokój dziecięcy

    OdpowiedzUsuń