czwartek, 9 marca 2017

Prawdziwa gwiazda wśród... poduszek.


   Kupiłam ją w marcu 2012 roku. Za 25 zł. Jak dotychczas to chyba najlepsza wnętrzarska inwestycja jakiej dokonałam kiedykolwiek. Przez te lata nie zestarzała się ani trochę. Wciąż jest piękna, wciąż jest modna, i wciąż pasuje do wszystkiego. Wciąż znajduję ją w bardzo wielu skandynawskich stylizacjach, które mi się podobają. I tak jak śmieszy mnie trochę nazywanie modnych rzeczy od razu "kultowymi" tak ona, zaczyna w moim mniemaniu naprawdę na to miano zasługiwać. A skoro już mam używać określeń, które mnie śmieszą, to mogę śmiało powiedzieć, że jest to prawdziwy must-have skandynawskiego wnętrza. Mowa o poduszce Lappliung Ruta. I tak - to poduszka z ikei.
   Nie wiem co w niej takiego - czy to kontrastowe połączenie czerni i bieli, duży aztecki wzór czy ta niby od niechcenia asymetria, w każdym razie tak jak zygzak chevron, czy wzór marokański były wielkimi hitami, a pomału stają się przebrzmiałe, tak w tym wzorze wciąż nie widzę niczego nudnego. W dodatku wygodnie leży pod plecami, pod nogami i pod pupą oraz pod niemowlakiem :)











   W ikei możemy również dostać dywan z tej samej serii, jednak moim zdaniem nie jest on już takim hitem. Po pierwsze tak wyrazisty wzór na dużej powierzchni determinuje styl całego wnętrza, w konsekwencji nie jest tak uniwersalny. Po drugie, z doświadczenia powiem Wam, że ten dywan bardzo łatwo się brudzi, a bardzo ciężko czyści ;)


5 komentarzy:

  1. Poduszka rzeczywiście przyciąga spojrzenie i odnajduje się w każdym wnętrzu :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała poduszka. Widać, że dobrze komponuje się w jasnych i wyrazistych wnętrzach!

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej,
    Widzę, że przydałoby Ci się profesjonalne logo na bloga. Wykonam takie za niewielką cenę, zapraszam do kontaktu i do obejrzenia mojego portfolio http://www.dsgrafika.portfoliobox.net/
    Pozdrawiam!

    dsdesign010@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam poduszki i jakbym mogła to zapełniłabym nimi każdy zakątek. Ta poduszka świetnie się prezentuje i bardzo wyróżnia się na tle innych.

    OdpowiedzUsuń