środa, 19 kwietnia 2017

Wielka metamorfoza małej toalety

   Pomysł malowania kafli zaintrygował mnie od kiedy pierwszy raz o nim usłyszałam, a było to już wiele lat temu. Na filmikach i zdjęciach wyglądało to po prostu niewiarygodnie, jak w kilka godzin stare brzydkie łazienki zmieniały się nie do poznania. Jednak nie dowierzałam do końca efektom jakie były tam pokazywane. Przed oczami miałam post prl'owskie szalety, szkolne i dworcowe toalety, ze spękanymi kafelkami pomalowanymi olejną na jasnozielono albo łososiowo-morelowo-sraczkowato. Wydawało mi się, że zawsze będzie widać, że kafle są pokryte farbą.
   Nadszedł jednak czas, że postanowiłam dać malowaniu szansę. Miałam trochę czasu i pomieszczenie, które świetnie się do tego nadawało, bo było małe i brzydkie. Nawet gdyby malowanie nie wyszło, strata byłaby niewielka.
   Oczywiście zaczęłam jak zawsze od poszukiwania inspiracji. I znalazłam ją dość szybko. Było oczywiste, że głównym kolorem, bazą, będzie biel. To w moim przypadku nie ulega wątpliwości prawie nigdy, a już zwłaszcza w małym, ciemnym pomieszczeniu, które trzeba optycznie powiększyć i rozjaśnić. Ale nawet taka szalona maniaczka bieli jak ja wie, że biały kolor niekoniecznie sprawdzi się na podłodze w toalecie. W oko wpadły mi natomiast czarno-białe mozaiki. Wiele wzorów wygląda fantastycznie, nadaje wnętrzu lekkiego klimatu retro, choć niektóre są bardzo nowoczesne. Mogą być bardzo odważne, tworzyć optyczne złudzenia, a przede wszystkim przyciągać wzrok, co jest niezwykle ważne, gdy chcemy odwrócić uwagę od czegoś innego. W ubikacji takiej jak moja, gdzie są różne rurki na wierzchu i nie do końca piękne detale potrzebowałam właśnie takiego "odciągacza uwagi". Zaczęłam więc szukać wzoru, który nie byłby bardzo skomplikowany, żebym mogła go wykonać sama.


   

   

   

   

   

   

   

   

   A oto mój "pacjent". Toaleta z typowymi kaflami w stylu lat 90. Taka jaką zastaliśmy kupując mieszkanie. Ściana u góry i sufit odmalowane, sanitariaty w stanie prawie idealnym, kafle położone równo i porządnie. I to właśnie był problem, bo przez to, że była taka niezniszczona i porządna nie była remontowym priorytetem. Niektórzy się dziwili, czego ja właściwie od tej łazienki chcę. A ja, jak to ja, dostawałam białej gorączki.




   Gdy decyzja została powzięta i kolory ustalone, nadeszła pora by zakasać rękawy i zabrać się za pracę. Nie zastanawiałam się długo nad farbą, nie szukałam opinii, kupiłam taką, która akurat wpadła mi w ręce, bo była w promocji. Była to farba Syntilor Kuchnia OdNowa. Dlaczego kuchnia skoro miałam malować łazienkę? Na etykiecie było napisane, że nadaje się do kafli, a doszłam do wniosku, że w ubikacji nie ma tak dużej wilgoci jak w łazience. Można dostać również farbę tej samej firmy specjalnie do łazienki ale była wtedy dużo droższa, więc postanowiłam nie przepłacać.
   I od razu mogę Was uprzedzić, że to był błąd. Nie wiem jak sprawdziłaby się wersja do łazienki albo farba innej firmy. Wiem jedno, mój plan metamorfozy łazienki w jeden, góra dwa weekendy skończył się absolutnym fiaskiem. Zajęło mi to, żeby nie skłamać, prawie półtora miesiąca (oczywiście nie ciągłej pracy, ale wracania do niej w wolnych chwilach).
   Już na początku było słabo, gdy zaczęłam malować zapach farby był tak intensywny, że zaczęło mi się kręcić w głowie (a trzeba wiedzieć, że malowanie ścian, mebli i wszystkiego przeróżnymi farbami to dla mnie nie pierwszyzna). Jedno należy jednak tej farbie oddać, że schnie bardzo szybko, jednocześnie przestaje śmierdzieć i zapach nie roznosi się prawie wcale na resztę domu. Główny problem jednak tkwi w tym, że ta farba po prostu nie kryje. Przynajmniej biała. Żeby pokryć moje kafelki, które w końcu nie były bardzo ciemne, musiałam nałożyć 8 czy 9 warstw! Szczerze mówiąc straciłam rachubę. Zużyłam 3 puszki. I umęczyłam się niemożliwie!




   Kiedy w końcu miałam za sobą ściany i białą bazę na podłodze, przyszła pora na malowanie wzorów. Najpierw powymierzałam i naszkicowałam wzór ołówkiem, następnie użyłam taśmy malarskiej do stworzenia szablonu. I tutaj przyszło kolejne rozczarowanie. Choć farba w wersji czarnej kryła jak złoto, wlewała się pod taśmę, po zdjęciu której nie było linii tylko urocze falbaneczki... Użyłam jeszcze dwóch rodzajów innej, mocniejszej taśmy, jednak niewiele to poprawiło. Nie było wyjścia, po prostu zaczęłam wzory malować odręcznie, małym pędzelkiem. Było to dość żmudne, głównie dlatego, że musiałam malować po kawałku - toaleta była w ciągłej ekspoatacji, więc zawsze musiało być trochę suchego miejsca żeby postawić nogi.


   Ostatecznie uważam, że moje "malowidła" nie wyszły najgorzej, a metamorfoza łazienki, chociaż dłuższa i trudniejsza niż się spodziewałam, warta była zachodu. Kafle pokryte farbą wyglądają bardzo dobrze, mają lekko lśniącą, satynową powierzchnię. Fugi natomiast pozostały matowe, mimo, że malowałam wszystko równo, "jak leci". Malując bardzo dokładnie wałkiem i pilnując by nie było zacieków, udało mi się osiągnąć powierzchnię bez nierówności, marszczeń czy smug. Efekt końcowy jest bardzo zadowalający, kafle wyglądają jakby po prostu były białe, nie pomalowane. Tak więc moje obawy nie sprawdziły się i z czystym sercem mogę powiedzieć, że malowanie kafli to super pomysł.
   Poza kolorem ścian i podłogi, zmieniłam tylko lustro (które kupiłam w Pepco za niewiarygodne 14 zł!) i szczotkę toaletową. Tym sposobem mam jasną, świeżą, modną toaletę, bez inwestycji (koszt wszystkiego wyniósł niecałe 250zł), bez kucia kafli, kurzu, rozwałki i chaosu.






256 komentarzy:

  1. Zdecydowanie zmiana na plus! Dobrze że się w końcu odważyłaś na malowanie :) Witamy toaletę w teraźniejszych czasach :) Bardzo mi się podoba. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna metamorfoza! Biała farba zupełnie odmieniła łazienkę, optycznie powiększyła noo i jest duużo lepiej :-) Jestem na TAK! :-D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna zmiana! :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna metamorfoza! Podziam Cię za ogrom pracy, jaki w to włozyłaś, ale jak widać - naprawdę było warto. Podoba mi się Twoje podejście - zmiast od razu kuć, burzyć, wymieniać warto zastanowić się, czy nie da się jeszcze czegoś odratować, odrestaurować ;) Chętnie przejrzę Twoje poprzednie wpisy. Pozdrawiam i nieśmiało zapraszam do siebie, blog jest wpradzie dopiero raczkujący, ale w podobnych klimatach - może Ci się spodoba :) Klaudia, z-dusza.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Efekt jest genialny! Biała farba to był strzał w dziesiątkę. Dzięki podłodze łazienka nabrała fajnego charakteru.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jasne kolory, lustra i jak się da to okna. Lubin w którym pomieszkuje ma sporo mieszkań, w których są takie łazienki i jak wynajmowałam stancje, to często się z tym spotykałam. Trzeba było się ratować jasnymi kolorami i lustrami, bo akurat nic więcej tam zrobić nie mogłam. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne inspiracje, aż miło się patrzy. Efekt twojego malowania zasługuje na mega brawa. Świetna robota 😊

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne inspiracje! Podłoga pomalowana przez Ciebie prezentuje się zjawiskowo. Gratuluję efektu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Również miałam dokładnie ten sam problem z malowaniem płytek. Stare były ciemne i musiałam zużyć kilka puszek farby aby biała farba całkowicie je przykryła. Podłoga piękna! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojej nie spodziewałam się, aż tak spektakularnego wyniku oglądając początkowe zdjęcia ;) super, chyba nawet się zainspiruję :) P.S Zapraszam także do mnie, wróciłam po dłużej przerwie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdecydowanie zmiana na korzyść. Przydałaby się jeszcze szafka pod umywalką.

    OdpowiedzUsuń
  12. Biel robi swoje. Czysto i ładnie. Uwaga o szafce jak najbardziej trafna.

    OdpowiedzUsuń
  13. Biel i czerń to połączenie idealne. Podłoga wygląda świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Muszę przyznać, że opłacało się. Efekt końcowy jest niesamowity! Łazienka wygląda jak nowa!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ubikacja wygląda niesamowicie! Szczerze mówiąc to nie słyszałam o możliwości malowania kafli, ale chyba to wypróbuję, kiedy moja łazienka mi się znudzi :)

    OdpowiedzUsuń
  16. A czym czyscilas plytki przed malowaniem?

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna metamorfoza :) łazienka prezentuje się niesamowicie

    OdpowiedzUsuń
  18. Efekt końcowy jest rewelacyjny! Podłoga świetna.

    OdpowiedzUsuń
  19. Pomysł na podłogę genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Czarno białe łazienki są niezwykle eleganckie i szykowne. Twoja toaleta po remoncie wygląda pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Genialna łazienka! Moja również prosi się o remont, który nadchodzi wielkimi krokami.

    OdpowiedzUsuń
  22. Łazienka wygląda całkiem inaczej. Super!

    OdpowiedzUsuń
  23. Efekt jest o-sza-ła-mia-ją-cy! Te białe płytki na ścianach plus czarno białe na podłodze sprawiają na moje oko, że ta malutka łazienka powiększyła się optycznie. Nie wspominając już o tym, że wygląda teraz bardzo nowocześnie i tak hmm... elegancko? Super! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Czarno biała łazienka wygląda świetnie. Na pewno z malowaniem było trochę pracy ale efekt jest niesamowity. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. U mnie w domu często coś zmieniam w swojej toalecie. Według mnie o łazienkę warto się zatroszczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Właśnie jestem przed remontem toalety. Tylko na razie szukam jakichś ciekawych inspiracji i jeszcze póki co nic ciekawego nie znalazłem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znalazłeś już coś bo ja nadal szukam ale w wersji skandi😕

      Usuń
  27. Jestem zachwycony efektem końcowym! Łazienka nabrała charakteru i wygląda całkiem inaczej.

    OdpowiedzUsuń
  28. Swoją toaletę również mam zamiar urządzić w czarno białych kolorach. Wygląda to niezwykle elegancko i oryginalnie.

    OdpowiedzUsuń
  29. Odnowiona łazienka wygląda fantastycznie.

    OdpowiedzUsuń
  30. Łazienka po metamorfozie wygląda bardzo oryginalnie. Czarny i biały tworzą elegancki klimat a podłoga jest kropką nad i :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Metamorfoza zdecydowanie wielka :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Myślę, że z tego niewielkiego pomieszczenia nie dało się wycisnąć więcej.

    OdpowiedzUsuń
  33. Łazienka wygląda stanowczo lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  34. Metamorfoza wielka bez dwóch zdań :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Zmiana zdecydowanie na plus. Choć generalnie wolę mocne, wyraziste kolory,to efektowne połączenie bieli z czernią zdecydowanie trafia w mój gust. W łazience wykorzystałabym tez jakieś subtelne dekoracje ścienne, może naklejki na ścianę.

    OdpowiedzUsuń
  36. Te płytki sporo tutaj zrobiły bardzo fajnie wygląda ta podłoga mi się wydaje że na zasadzie kontrastu tak się udało.

    OdpowiedzUsuń
  37. Fajnie to wygląda podoba mi się taka łazienka niby mała a jednak jest wygodna i super.

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetna metamorfoza trzeba to przyznać, jak zawsze zresztą:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Fajnie się prezentuje dzięki tej podłodze. Warto na pewno sobie oś takiego zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo mi się podoba, normalnie dzien do nocy, teraz jest o wiele lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Super się prezentuje taka odświeżona łazienka. Bardzo mi się podoba taki styl.

    OdpowiedzUsuń
  42. Teraz łazienka wygląda stanowczo lepiej. Tak nowocześnie i w ogóle. Przyjemna jest dla oka ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Wow łazienka wygląda naprawdę świetnie, jest na czym oko zawiesić, sam urządziłbym podobnie.

    OdpowiedzUsuń
  44. Dla takiego efektu warto było poświęcić czas i dużo pracy.

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetny efekt końcowy. Sądzę że był on warty całej pracy i zachodu przy projektowaniu pomieszczenia! Wzór!

    OdpowiedzUsuń
  46. Kolorystyka idealnie dobrana do małej toalety.

    OdpowiedzUsuń
  47. Super! Nic dodać nic ująć, efekt końcowy jest po prostu super!

    OdpowiedzUsuń
  48. Jeny.. niesamowita metamorfoza. Najbardziej podoba mi się ta podłoga, po prostu genialne ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. Tak, podłoga to pierwsze na co zwraca się uwagę patrząc na zdjęcia. Rewelacyjne wykonanie!

    OdpowiedzUsuń
  50. Rewelacyjna metamorfoza. Pięknie to wygląda. Wystarczy tak nie wiele by zrobić coś takiego ze zwykłej, nudnej łazienki :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Ta podłoga wygląda niesamowicie. Pytanie tylko, czy ta farba na podłodze nie będzie się ścierać? :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Super metamorfoza :) i te pomalowania płytek to niezła alternatywa ! :D

    OdpowiedzUsuń
  53. Super pomysł z tym malowaniem płytek. Zdecydowanie lepsza opcja niż niszczenie starych :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Ślicznie! Mieszkam w małym mieszkaniu (studentka) i szukam właśnie takich tanich, fajnych rozwiązań które mogą upiększyć mieszkanko. Świetny ten wpis!

    OdpowiedzUsuń
  55. Ciekawie to wygląda. Super pomysł na odnowienie łazienki.

    OdpowiedzUsuń
  56. Wow! Niesamowite! Czekam z niecierpliwością na wpis może z jakąś kolejną przemianą. Ten efekt tutaj jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  57. Inspiracja dla mnie bardzo duża. Aktualnie sama borykam się z projektem remontu mojej łazienki.
    mebleropez.pl

    OdpowiedzUsuń
  58. Super! Łazienka wygląda odrazu lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Podłoga wygląda niesamowicie. Gratuluję pomysłu!

    OdpowiedzUsuń
  60. Fajne i wdzięczne wnętrze do utrzymania czystości.

    OdpowiedzUsuń
  61. Wspaniały efekt uzyskałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Uzyskałaś naprawdę świetny efekt! Łazienka z tak wymalowaną podłogą wygląda niezwykle stylowo. Od zawsze podobały mi się czarno białe łazienki i swoją również urządziłam w tych kolorach. Czasem wystarczy niewiele zmienić w wyposażeniu łazienki i cieszyć się uzyskanym efektem.

    OdpowiedzUsuń
  63. Osobiście nie mam cierpliwości do takich malowanek ale zazdroszczę efektu :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Świetne rozwiązanie! Łazienka wygląda zdecydowanie lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  65. Wykonanie naprawdę świetne. Podziwiam za cierpliwości i gratuluję pomysłu.

    OdpowiedzUsuń
  66. Toaleta dzięki tej zmianie wygląda zupełnie inaczej. Przede wszystkim całość nie zlewa się ze sobą. Szczerze powiedziawszy zazdroszczę tak pięknej podłogi ale i gratuluję bo to niemałe wyzwanie :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Pracochłonne ale efekt przepiękny.

    OdpowiedzUsuń
  68. Podłoga prezentuje się wspaniale.

    OdpowiedzUsuń
  69. Zmiana jak najbardziej na plus.

    OdpowiedzUsuń
  70. Śliczne wnętrza! Genialne wyczucie stylu. Posiadam Apartamenty na wynajem przez cały rok i niestety wiąże się to z częstymi remontami. Zainspirował mnie ten blog i wiem, że w tym roku aranżując apartamenty w Kołobrzegu, będę miała na uwadze ten post.

    OdpowiedzUsuń
  71. Niezwykła metamorfoza. Świetny efekt końcowy.

    OdpowiedzUsuń
  72. Jestem pod wrażeniem efektu jaki udało Ci się uzyskać.

    OdpowiedzUsuń
  73. bardzo praktyczne zestawienie kolorów. dzięki

    OdpowiedzUsuń
  74. Super pomysł! Łazienka nabrała nowego, ciekawego charakteru.

    OdpowiedzUsuń
  75. Efekt jest naprawdę oryginalny. W zeszłym tygodniu kupiłam mieszkanie z bardzo małą łazienką i właśnie szukam różnych rozwiązań. Twoje pomysły naprawdę przypadły mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  76. Fajny pomysł. Łazienka wygląda całkiem inaczej.

    OdpowiedzUsuń
  77. Myślę, że oprócz oczywistego powiększenia optycznego spowodowanego zmianą koloru płytek (zlewają się one ze ścianą, co poprawia proporcje stosunkowo wysokiego pomieszczenia). Myślę też, że na pozytywny efekt metamorfozy ma też wpływ fakt, że na zdjęciach "po" nie ma już burzących harmonię odświeżaczy i różowego pudełka oraz ładnie zawieszonego papieru toaletowego.

    OdpowiedzUsuń
  78. sposób działa lepiej niż mysłałam polecam gorąco !

    OdpowiedzUsuń
  79. Toaleta wygląda zdecydowanie lepiej niż poprzednio. Całość prezentuje się genialnie.

    OdpowiedzUsuń
  80. Takim metamorfozom łazienek mówimy zdecydowanie TAK!

    OdpowiedzUsuń
  81. Łazienka po metamorfozie wygląda bardzo oryginalnie. Czarny i biały tworzą elegancki klimat a tak wykonana podłoga jest kropką nad i. Świetna przemiana! :)

    OdpowiedzUsuń
  82. Bardzo mi sie tu podoba ciekawe informacje !

    OdpowiedzUsuń
  83. Świetne wykonanie! Podziwiam i gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  84. Również jestem pod wrażeniem. Łazienka wygląda atrakcyjniej.

    OdpowiedzUsuń
  85. Mała toaleta jest często problemowa do zaaranżowania. Pomysł z taką podłogą naprawdę świetny.

    OdpowiedzUsuń
  86. Łazienka automatycznie się powiększyła. W przypadku małych toalet zastosowanie jasnych kolorów jest najlepszym rozwiązaniem.

    OdpowiedzUsuń
  87. Mi również bardzo spodobała się ta podłoga.

    OdpowiedzUsuń
  88. Chciałbym mieć taką podłogę w łazience, ale nie mam cierpliwości do takich malowanek :(

    OdpowiedzUsuń
  89. Jaka piękna podłoga. Ekstra pomysł na metamorfozę.

    OdpowiedzUsuń
  90. Takie własnoręcznie wykonane metamorfozy są najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
  91. Super to wygląda. Efektownie i z klasą

    OdpowiedzUsuń
  92. Jedna z lepszych metamorfoz, które ostatnio widziałam!

    OdpowiedzUsuń
  93. Rewelacyjny efekt! Brawo za wytrwałość w pracy.

    OdpowiedzUsuń
  94. Jestem pełna podziwu. Gratuluję i czekam na więcej tego typu metamorfoz :)

    OdpowiedzUsuń
  95. Uwielbiam wolno stojące wanny w aranżacji łazienek. Szkoda tylko, że to tak sporo kosztuje :). Moim zdaniem oczywiście bardzo dobrym rozwiązaniem jest także mały dywan. Zwłaszcza w tych wnętrzach, gdzie nie ma zainstalowanego ogrzewania podłogowego.

    OdpowiedzUsuń
  96. Super wpis. Świetna metamorfoza

    OdpowiedzUsuń
  97. Interesujący wpis. Toaleta jest przepiękna.

    OdpowiedzUsuń
  98. Toaleta wyszła ZJAWISKOWO! To po prostu niesamowite, jak odmieniła się ta łazienka! Warto czasem poświęcić trochę czasu i dać pomieszczeniu drugą szansę przed większym remontem. Gratuluję cierpliwości przy tak czasochłonnym DIY. Sama zabieram się raczej za mniejsze metamorfozy, co czasem opisuje na blogu. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  99. Jestem pod wrażeniem! Efekt spektakularny!

    OdpowiedzUsuń
  100. Super sprawa. Okazuje się, że małe pomieszczenia też mogą wyglądać doskonale. Robi wrażenie!

    OdpowiedzUsuń
  101. Świetny artykuł. Bardzo przydatne informacje.

    OdpowiedzUsuń
  102. No super to wygląda. Jestem pod wrażeniem

    OdpowiedzUsuń
  103. Łazienka wygląda znacznie inaczej i zdecydowanie lepiej niż wcześniej. Super robota!

    OdpowiedzUsuń
  104. Świetna metamorfoza. Podoba mi się takie rozwiązanie.

    OdpowiedzUsuń
  105. Łazienka w nowej wersji wygląda znakomicie. Ma charakter i styl

    OdpowiedzUsuń
  106. Pomysł na pomalowanie w ten sposób posadzki jak najbardziej trafiony. Wygląda wspaniale.

    OdpowiedzUsuń
  107. Super przemiana. Teraz jest bardziej przestronnie i jasno :)

    OdpowiedzUsuń
  108. Super. Podobają mi się takie kreatywne metamorfozy.

    OdpowiedzUsuń
  109. Przyjemnie sie czyta tego bloga polecam bo jest tu wiele ciekawych i przydatnych informacji.

    OdpowiedzUsuń
  110. Łazienka prezentuje się wspaniale. Jestem zachwycona

    OdpowiedzUsuń
  111. Polecam tego bloga wiele jest tutaj przydatnych informacji!

    OdpowiedzUsuń
  112. Super pomysły oraz atrakcyjny blog!

    OdpowiedzUsuń
  113. Jedyny taki blog w necie! pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  114. WOW! extra pomysły i interesujący blog !

    OdpowiedzUsuń
  115. Wygląda to super. Efekt jest genialny

    OdpowiedzUsuń
  116. Malowidła wyszły super! Jestem ciekawa jak wygląda trwałość po tym czasie

    OdpowiedzUsuń
  117. Mała łazienka ale wygląda rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  118. Ciekawe inspiracje wiele mi pomogły!

    OdpowiedzUsuń
  119. Przepięknie. Jestem pod wrażeniem

    OdpowiedzUsuń
  120. Ciekawe inspiracje wiele mi pomogły!

    OdpowiedzUsuń
  121. wygląda to super! fajne pomysły!

    OdpowiedzUsuń
  122. Do metamorfozy łazienki mogą się przydać dobrej jakości narzędzia hydrauliczne .

    OdpowiedzUsuń
  123. Wow, ale zmiana:) Super ci to wyszło. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  124. Ciekawa i spektakularna metamorfoza łazienki

    OdpowiedzUsuń
  125. Wygląda tak że można pomyśleć że to inne mieszkanie.

    OdpowiedzUsuń
  126. bardzo tutaj fajnie u Cb na tym blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  127. Struggling with QuickBooks Enterprise Support Phone Number ? Fix it by dialling us at 1-855-533-6333. The error usually arrives due to improper installation of QuickBooks upgrading.

    OdpowiedzUsuń
  128. Okazuje się, że nawet z tak małej toalety można zrobić coś interesującego. Dobra robota.

    OdpowiedzUsuń
  129. Demanding extensive help to your day-to-day occurring technical issues? Don’t worry!! Just reach out to our QuickBooks Pro Support Phone Number +1(844)233-3033, and discard all your troubles

    OdpowiedzUsuń
  130. Nice Blog !
    Dealing with QuickBooks Payroll SSL Error or QuickBooks Error code. Make a call to our QB experts at 1-855-662-2O4O. Users may encounter Errors when he/she tries to update, install or download the QuickBooks Payroll

    OdpowiedzUsuń
  131. Experiencing technical defects in QuickBooks POS on a frequent basis? Don’t worry!! Just call on our QuickBooks POS Support Number +1(844)233-3033, and get all your queries settled there and then. Our experts spare no efforts to push themselves utmost while fixing all your problems.
    https://local.exactseek.com/detail/18442333033-quickbooks-upgrade-support-phone-number-511786

    OdpowiedzUsuń
  132. While being a resident of Mississippi, if facing QuickBooks issues, give us a ring at QuickBooks support Phone Number mississippi 1-844-907-1907. Our team of experts will provide answers to your every question in no time. So, why delay? If you have problems, freely discuss your problem with our highly skilled experts.

    OdpowiedzUsuń
  133. Miło się czyta takie wpisy !

    OdpowiedzUsuń
  134. Kapitalne inspiracje, to i metamorfoza udana. Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  135. Super pomysł1 Jestem pod wrażeniem

    OdpowiedzUsuń
  136. Malowanie płytek to dobra alternatywa, przy kosztownym remoncie

    OdpowiedzUsuń
  137. Również malowałam płytki u siebie w domu i efekt pozytywnie mnie zaskoczył

    OdpowiedzUsuń
  138. Też ostatnio robiłem remont łazienki i efekt był na prawdę fajny. Tutaj efekt też jest ciekawy, otwiera to nowe sposoby by nie przepłacać.

    OdpowiedzUsuń
  139. Niewielka, ale za to ze stylem. Gratulacje.

    OdpowiedzUsuń
  140. Wyszło idealnie! Czarny to zdecydowanie mój kolor. 3/4 mojego mieszkania jest w czerni :D

    OdpowiedzUsuń
  141. In such scenarios while getting stuck with any sort of technical or non-technical grievances in QuickBooks, simply call us on our QuickBooks Support Phone Number California +1(844)233-3033, and acquire exceptional accounting services from our executives. Our experts are skilled enough to answer all of the error codes users ask for.
    QuickBooks Desktop Support +1(844)233-3033
    QuickBooks Enterprise Support +1(844)233-3033
    Quickbooks 24/7 Customer service +1(844)233-3033
    Quickbooks Payroll Support +1(844)233-3033
    QuickBooks Technical Support +1(844)233-3033
    QuickBooks POS Support +1(844)233-3033
    https://tinyurl.com/y2tys95q
    https://tinyurl.com/y2lzkauv

    OdpowiedzUsuń
  142. Super efekt, powiększona wizualnie

    OdpowiedzUsuń
  143. Metamorfoza zdecydowanie na plus

    OdpowiedzUsuń
  144. Super efekt końcowy. Jestem pod wrażeniem
    kotły na ekogroszek https://kotlyleszka.pl/kotly-co

    OdpowiedzUsuń
  145. Piękny nibymonochromat pokolorowany światłem. Na monitorze super efekt, w rzeczywistości pewnie do kwadratu. I te wzory wszędzie! Doskonałe.

    OdpowiedzUsuń
  146. Wspaniała przemiana i kawał dobrej roboty!

    OdpowiedzUsuń
  147. Takie piękne i wyraziste wzory na podłodze to idealny sposób na to, żeby ożywić każdą łazienkę.

    OdpowiedzUsuń
  148. Fajnie wyszło. Duża zmiana, małym kosztem.

    OdpowiedzUsuń
  149. Efekt zaskakujący muszę przyznać

    OdpowiedzUsuń
  150. Świetny wpis, który może natchnąć do działania, a z pewnością jest ciekawą inspiracją, która daje do myślenia. Twoje zdjęcia świetnie oddają nowy klimat i charakter w ujętej przestrzeni, ponieważ nie tylko włożona praca w design się liczy, ale też dobra fotografia wnętrz. Ładne i estetyczne oświetlenie, dobra ostrość - to podstawowe elementy, by fotografia przyciągała uwagę - jak widać po wpisach jest ich cała masa, co z pewnością przyczyniło się do zwiększenia popularności wśród odbiorców. Cieszę się, że zdjęcia wnętrz, czyli podkategoria fotografii produktowej, są w Polsce na coraz wyższym poziomie, ponieważ to obrazuje jak ważne jest dla nas przedstawienie produktu wizualnie, aby miał pozytywny odbiór.
    Pozdrowienia z Wrocławia :)

    OdpowiedzUsuń
  151. Заполучить скрытность возможно именно на закрытой площадке как купить на гидре первый. Не в каждой платежной системе нужно показывать индивидуальные данные, достаточно лишь только взять специальную систему платежей. Наиболее раскрученные системы виртуальных платежей потребуют полной верификации пользователя.

    OdpowiedzUsuń